Додрукарські послуги:
Розробка фірмового стилю
Фірмовий стиль — це сукупність графічних елементів, візуальних та інформаційних засобів, які компанія використовує в фірмових бланках, рекламних матеріалах, на конвертах, упаковці продуктів. Клієнти та партнери відрізняють вас від компаній-конкурентів саме завдяки фірмовому стилю.
Носіями фірмового стилю можуть виступати: фірмовий бланк, конверт, візитна картка, папка, інформаційний лист, проспект, буклет, плакат, сувеніри, пакети і т. д.
Дизайн
Дизайн здатний донести особливості товару/послуги, виділити компанію з маси конкурентів.
Ми пропонуємо наступні дизайнерські послуги:
- Розробка логотипу компанії.
- Створення фірмового стилю ділової документації та окремих його елементів.
- Дизайн і підготовка макетів поліграфічної продукції (корпоративних буклетів, річних звітів, листівок).
- Розробка дизайну і підготовка макетів рекламних оголошень для ЗМІ та зовнішньої реклами.
Верстка
Головне завдання верстки — представити інформаційний матеріал в структурованому легкому для читання вигляді. Наші фахівці здійснюють верстку різного ступеня складності: від простої текстової до складної верстки технічних видань, для яких характерна наявність великої кількості таблиць, схем та графіків.
Редагування тексту
Редагування тексту — процес обробки текстової інформації для надання їй потрібного вигляду.
Вичитування верстки необхідне, оскільки в процесі верстки в тексті можуть бути неправильно розставлені переноси, «загубитися» окремі слова, букви, цифри й інші елементи. Вичитування зверстаного тексту здійснюється літературним редактором і полягає в перевірці відповідності оригіналу тексту його зверстаному варіанту.
Друкарські послуги:
Ми пропонуємо всі основні види друку поліграфічної продукції.
Цифровий друк
Цифровий друк використовують для друку малотиражних рекламних або комерційних видань, в які можуть бути внесені зміни в процесі виготовлення тиражу після друку кожного екземпляра. Крім очевидного виграшу в оперативності цифровий друк у ряді випадків виявляється ще й дешевшим за традиційний офсет.
Переваги цифрового друку:
- Внесення змін і коректування кольору після першого віддрукованого аркуша.
- Швидкість.
- Висока якість друку.
- Персоніфікація.
Різографія
Різографія – це друк на спеціальних друкарських машинах – дуплікаторах або різографах.
Головна перевага даного виду друку: оперативність та невелика вартість тиражів, навіть з малою кількістю копій.
Офсетний друк
Офсетний друк класичний і найпоширеніший в світі спосіб друку. Офсет забезпечує якісний, швидкий і відносно недорогий друк. Найсильніша сторона офсетного друку це друк багатотиражних зображень. Але не можна забувати, що для цього виду друку потрібна грамотна додрукарська підготовка.
Широкоформатний друк
Друк зображення великих форматів на рулонних матеріалах – папері, банерній тканині, самоклеючій плівці, художньому полотні та сітці. Використовуються переважно в зовнішній рекламі для оформлення таких конструкцій як: біл-борди, вивіски, брендмауери, сіті-лайти, для виготовлення реклами на транспорті, та при оформленні інтер’єра — вітрини, плакати, виставкові стенди.
Матеріали, що застосовуються для широкоформатного друку:
Вініловий банер FrontLit призначений для інтер’єрної та зовнішньої реклами з природним або штучним освітленням – щитової реклами (біл-борд), брандмауерів, легких перегородок, мобільних стендів.
Вініловий просвітний банер BackLit використовується для світлової реклами – лайт-бокси та конструкцій з внутрішнім підсвічуванням (сіті-лайти, вивіски, що світяться).
Вініловий банер BlackOut – світлонепроникний матеріал, призначений для вуличних перетяжок і банерів, що вільно висять, в торгових і виставкових залах.
Баннерная сітка Mesh має комірчасту структуру, що зменшує проблему вітрових навантажень на поверхню. Використовується для виготовлення брандмауерів і при оформленні інтер’єру, наприклад для внутрішнього оформлення вітрин магазинів.
Ламіновані банери використовуються для короткострокових рекламних акцій. Краї схильні до згортуваності. Економ-варіант.
Литі (європейські) банера — для довгострокової якісної реклами. Бізнес-варіант.
Папір CityLight – просвітний папір для яскравого і контрастного друку, стійкий до зовнішніх чинників. Використовується в світлових щитах з внутрішнім підсвічуванням.
Папір BlueBack – міцний водостійкий папір підвищеної непрозорості. Застосування – реклама на щитах (бордах).
Самоклеюча плівка Oracal (матова, глянцева, прозора) застосовується для інтер’єрного оформлення та зовнішньої реклами.
Самоклеюча перфорована плівка One Way Vision використовується для інтер’єрної та зовнішньої реклами із збереженням одностороннього огляду.
Післядрукарські послуги:
Біговка, фальцювання
Біговка — процес продавлювання листа для подальшого згину. Необхідна для подальшого складання паперу щільністю більше 170 г/м2.
Біговка виконується, якщо є вірогідність пошкодити нанесене зображення шляхом звичайного згину. Або ж у разі згину паперу високої щільності або картону.
Від фальцювання відрізняється дещо іншою (яскравіше вираженою) лінією згину, а також можливістю здійснення даного процесу на щільніших матеріалах.
Нумерація
Нанесення послідовно змінних номерів на окремих видах поліграфічної продукції (наприклад, на бланковій продукції).
Ламінування
Ламінування або ламінація це покриття виробу плівкою.
Ламінація застосовується як для окремих екземплярів друкарської продукції, так і для ламінування тиражів візиток, дисконтних карт, дипломів і т. д.
Тиснення фольгою
Тиснення фольгою — вид друку, при якому зображення на матеріалах (папір, картон, полімерні матеріали) створюється під тиском штампу. Тиснення може бути «сліпим» або з використанням фольги, тиснення буде металізованим (золото або срібло).
Палітурно – брошурувальні роботи
Палітурно-брошурувальні роботи — завершаючі процеси, що приводять до отримання з віддрукованих листів зошитів, видань, брошур, журналів або книг в обкладинці чи палітурці. Включають фальцювання, підбірку, шиття, або безшовне скріплення книжно-журнальних зошитів.